Σάββατο, Μαΐου 19, 2018

#PowerofLovegr: Η Μαρίνα Βεαζόγλου έριξε λάδι στη φωτιά για το φημολογούμενο φιλί με τον Νίκο Σπυριδαντωνάκη!





Βγήκε μέσω skype στο Power of Love ως «πέτρα του σκανδάλου»!

Η Μαρίνα Βεαζόγλου μπορεί να βρίσκεται εκτός σπιτιού αλλά με λίγη βοήθεια από τον επίσης εκτός σπιτιού Ανδρέα Ανδρεανό έχει συζητηθεί πολύ αυτή την εβδομάδα. Ο λόγος είναι πως σε ένα live της στο instagram υπονοήθηκε πως εκείνη και ο Νίκος Σπυριδαντωνάκης έχουν φιληθεί ...όταν βρίσκοταν και οι δυο έξω. Η Μαρία Μπακοδήμου επιφύλαξε μια έκπληξη για τους παίκτες του Power of Love, αφού η Μαρίνα κλήθηκε να απαντήσει αν τελικά αυτό που δημιούργησε τριγμούς στη σχέση της Βίβιαν και του Νίκου είναι αλήθεια. Φιλήθηκαν όντως όσο βρίσκονταν εκτός του Power of Love;

Η Μαρίνα ισχυρίστηκε ότι εφόσον βρισκόταν εκτός σπιτιού δεν θα δώσει λογαριασμό σε κανέναν για το τι έκανε ή τι δεν έκανε και η Βίβιαν Τσίμιλα πήρε με πλάγιο τρόπο τις απαντήσεις της…

«Έκανα ένα live. Γενικά παίζαμε ένα παιχνίδι με τον Ανδρέα. Ο Ανδρέας το έχει ξανακάνει αυτό και σε άλλα παιδιά από όσο ξέρω. Από εκεί και πέρα δεν έχω να απαντήσω κάτι σε αυτό, πρώτον γιατί είμαι έξω από το παιχνίδι και δεύτερον γιατί από όσο γνωρίζω εγώ και όλος ο κόσμος, ο Νίκος είναι με την Βίβιαν. Γιατί χρειάζεται; Είμαι μέσα στο παιχνίδι; Τόσο πολύ αφορά το τι έχω κάνει εγώ έξω από το παιχνίδι; Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να απολογηθώ εγώ προσωπικά για το τι έχω κάνει έξω από το σπίτι! Όποιος έχει αμφιβολίες μπορεί να μου στείλει ένα προσωπικό μήνυμα να του απαντήσω», απάντησε η Μαρίνα Βεαζόγλου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου