Κυριακή, Δεκεμβρίου 25, 2016

ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ EXOFITSIO ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ...

Είναι ημέρα αγάπης τα Χριστούγεννα. Ντυθήκαμε Αι Βασίκηδες και πορευτήκαμε στο σπίτι του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας (τίτλος κι αυτός), Κυριάκου Μητσοτάκη, να του παραδώσουμε τα δώρα του.

Μας άνοιξε... μια Φιλιππινέζα ευγενέστατη:

-Aπ'ο που ιστ; Εξοφιτσι; Τι ειν' αυτό; (σσ έλα ντε).

Παου μεσ να τον φωνάξι...(σσ πάει)

Σε λίγο...

-Μι ιπε να πατ στο διαουλο, δεν θελ να σας βλεπ...

-Γιατί κυρία μου;

-Τουν βρίζετε συνέχεια και του παραπονέθηκε κι ου Άδωνις...

-Κριτική ασκούμε, πείτε του..

-Μη με βαζις δύσκουλα...Είπε να αφησιτε τα δώρα και να φύγετε..

(κλασικός Μητσοτάκης)

Αφήνουμε τα δώρα και για την ιστορία, τα αναφέρουμε;

-Την ιδρυτική διακήρυξη της Νέας Δημοκρατιας, του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή

-Δυο χιλιάδες υπογραφές συνταξιούχων ...που τον ευχαριστούν για την στάση του στο βοήθημα της κυβέρνησης...

-Τέσσερα μελομακάρονα και πέντε κουραμπιέδες των υπαλλήλων που ...απέλυσε απ την Νέα Δημοκρατία.

-Ο Αγών μου ,του Αδόλφου Χίτλερ να τον δώσει στον ... Άδωνι..

-Ένα πόνημα... Η ιστορία της ΕΛΣΤΑΤ..

-Ένα δεύτερο πόνημα, η ιστορία του Βατοπεδίου..

-Βιβλίο άγνωστου Έλληνα συγγραφέα με τίτλο "Τι θα κάνω όταν πάψω να είμαι πρόεδρος".

-Ιστορία διδαχής από την...συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου..

Εμείς τα δώσαμε και ησυχάσαμε...

Ή όχι;

Ασθμαίνουσα η Φιλιππινέζα  μας φωνάζει, καθώς ετοιμαζόμαστε να ξεκινήσουμε μέσα στο αυτοκίνητο..

--Ι ι Ι (προφανώς εεε). Στιματίστε...Με είπε ο κύριος, να σας δώσω πίσω αυτό...-μας το δίνει-τα άλλα τα βάστηξε και φχαριστεί λέει..

Το κοιτάμε..."Ιδρυτική Διακήρυξη Νέας Δημοκρατίας- Κωνσταντίνος Καραμανλής"

-Γιατί κυρία μου, δεν βάστηξε την διακήρυξη;

-Με είπε κύριος μου...Τι είναι τούτο; Ποια είναι αυτή η ...Νέα Δημοκρατία;

-Καλά δεν πειράζει, βάστηξε το εσύ...

-Το πάρω εγκώ; Τι το κάνω; Το δει κύριος φωνάξει εμένα και διώξει...

-Γιατί κορίτσι μου να σε διώξει;

-Με πει.....διασπάστρια....

Χρόνια Πολλά, κύριε "πρόεδρε". Δεν θα γίνεις ποτέ ο πρόεδρος της καρδιάς μας....-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου