Πέμπτη, Αυγούστου 25, 2016

Τζούλια Παπαδοπούλου: Η σ@ξι blogger που παντρεύεται τον Φ. Κρανιδιώτη-Ο καρκίνος που νίκησε, ο γάμος και η μόδα!



Είναι δυναμική, σέξι όμορφη, μορφωμένη, μανούλα δυο αγοριών και ...
τρελά ερωτευμένη με τον πρόεδρο της "Νέας Δεξιάς" Φαήλο Κρανιδιώτη!


Έζησε χρόνια στην Αμερική, αγαπάει τη μόδα, έχει το δικό της blog μόδας το JulialovesRomeo, σχεδιάζει κοσμήματα, μεγάλωσε τους γιους της μόνη της και αγαπάει τον Φαήλο Κρανιδιώτη γιατί είναι "άντρας παλαιάς κοπής". Φωτογραφίζεται με σέξι εσώρουχα για το blog της και είναι ... αισθησιακά chic!

Στην αποκλειστική συνέντευξη που δίνει σήμερα στο TLIFE, δίνει τρανό μήνυμα! Ο καρκίνος του στήθους είναι ιάσιμος και όταν τον νικήσει μια γυναίκα μπορεί να δείχνει πανέμορφη και σέξι! Όπως ακριβώς η Τζούλια!

-Πως γνώρισες τον Φαήλο Κρανιδιώτη; Πότε παντρεύεστε; Πως έχεις ονειρευτεί το γάμο σας και το νυφικό σου;

Τον Φαήλο τον γνώρισα πέρυσι το Φθινόπωρο. Αναζητούσα μια νομική συμβουλή και μου τον σύστησαν ως τον πιο κατάλληλο δικηγόρο για αυτό που ήθελα. Είναι όντως καταπληκτικός και με βοήθησε πάρα πολύ.

Θα παντρευτούμε σε λίγους μήνες, όταν θα έχουμε τακτοποιήσει όλες τις λεπτομέρειες. Θέλουμε ένα μικρό γάμο με τις οικογένειές μας και τους στενούς μας φίλους, απλά και όμορφα πράγματα,αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα το τηρήσουμε αυτό διότι και οι δύο έχουμε πολλούς φίλους!



Οσο για το νυφικό, θα μου το φτιάξει μια αγαπημένη φίλη και σχεδιάστρια και θα είναι πολύ μοντέρνο και ρομαντικό.




-Είσαι μια σέξι γυναίκα και στο blog σου έχει σέξι φωτογραφίες σου. Σκέφτηκες ποτέ να το σταματήσεις αφού θα γίνεις σύζυγος αρχηγού κόμματος;

Ο Φαήλος καταλαβαίνει την αγάπη που έχω με το μπλογκ, την μόδα και την φωτογραφία και το έχουμε συζητήσει απο την αρχή. Με αφήνει ελεύθερη να κάνω τα χόμπυ μου και οτι άλλο με κάνει χαρούμενη. Ξέρει πως οτι και να κάνω θα είναι με όμορφη αισθητική και γούστο. ¨Τώρα αν θα το σταματήσω θα είναι εντελώς δική μου απόφαση.





-Τι αγαπάς περισσότερο στον Φαήλο Κρανιδιώτη

Το μυαλό του, την αρρενωπότητά του και τον τρόπο που μου φέρεται. Είναι άντρας παλαιάς κοπής. Έτσι θα έπρεπε να φέρονται όλοι οι άντρες στις γυναίκες.





-Είσαι ζηλιάρα; Μέχρι που θα έφθανες για ένα έρωτα;

Φυσικά και είμαι ζηλιάρα. Και το δείχνω. Θα έκανα τα πάντα για έναν έρωτα, αλλιώς τι νόημα έχει η ζωή;





-Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Ο καρκίνος. Έχει πάρει πολλούς ανθρώπους που αγαπώ. Είναι ύπουλη αρρώστια και εγώ την έχω νικήσει!

-Πως ξεκίνησε ο έρωτάς σου για τη μόδα; -Πως γεννήθηκε η ιδέα για το blog σου!

Απο μικρή είχα αγάπη για την μόδα εξαιτίας της μαμάς μου. Tαξίδευε συχνά στο Λονδίνο και στο Παρίσι με τον μπαμπά μου και μου έφερναν ρούχα τα οποία λάτρευα. Επίσης η μητέρα μου αγόραζε την αγγλικη Vogue και την ξεφύλλιζα με τις ώρες στο σαλόνι ακούγοντας στο πικαπ την Kate Bush και τους Beatles.

Η ιδέα για το μπλογκ ξεκίνησε απο παρακίνηση φίλων που είδαν οτι "το είχα" και είναι και κάτι που πάντα ήθελα να δοκιμάσω γιατί μου αρέσει πολύ και η φωτογραφία εκτός απο την μόδα





-Σχεδιάζεις κοσμήματα! Από πού εμπνέεσαι;

Φτιάχνω κοσμήματα απο τότε που ζούσα στην Αμερική και είχα δικό μου studio απο όπου έδινα σε μαγαζιά και γκαλερί. Εμπνέομαι κυρίως απο την φύση και τα χρώματά της.

-Ως fashion blogger και fashion lover, αγαπάς τα όμορφα ρούχα και αξεσουάρ! Ξοδεύεις πολλά χρήματα για να τα αποκτήσεις;

Παλιά ξόδευα περισσότερα χρήματα σε μάρκες και καλά ρούχα. Τώρα που μεγάλωσα αλλά λόγω και των συνεπειών της κρίσης έμαθα να χαίρομαι εξίσου και με κάτι φτηνό αλλά καλόγουστο. Μου αρέσει να τα συνδυάζω. Βέβαια τίποτα δεν συγκρίνεται στην αίσθηση ενος καλοραμμένου φορέματος.

-Έχεις ιδιαίτερη αδυναμία στα εσώρουχα! Γιατί;

Εχω αδυναμία στα εσώρουχα γιατί με κάνουν να αισθάνομαι πολύ όμορφα ειδικά όταν είμαι με τον αγαπημένο μου. Είναι σαν μικρά δαντελένια έργα τέχνης.




-Μίλησέ μας για σένα … Πως μεγάλωσες , τα χρόνια στην Αμερική, για τους γιους σου!
Μετά το σχολείο, μετακόμισα στην Αμερική και έζησα εκει 16 χρόνια, ανάμεσα στο Σικάγο, στην Νέα Υόρκη και κυρίως το Λος Άντζελες. Ταξίδεψα πολύ, παντρεύτηκα, δούλεψα επάνω στο κόσμημα, έκανα δύο φανταστικούς γιους. Έζησα το αμερικάνικο όνειρο απο πρώτο χέρι



-Πως είναι να είσαι single μαμά; Τα μεγάλωσες μόνη σου;

Το να είναι μια γυναίκα single μαμά νομίζω είναι απο τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο αλλά συγχρόνως είναι και τόσο εξαίσιο! Τα παιδιά τα μεγάλωσα μόνη μου, αλλά και πάντα με την βοήθεια των γονιών μου. Εδω να συμπληρώσω πως ο πατέρας τους είναι αξιόλογος άνθρωπος και περνάει τα καλοκαίρια μαζί με τα παιδιά στο Λος Αντζελες μιας και είναι αμερικανός.




-Ποια διάσημη ελληνίδα θεωρείς την πιο καλοντυμένη και την πιο κακοντυμένη;

Γενικά δεν μου αρέσει όπως ντύνονται οι Ελληνίδες ηθοποιοί και τραγουδίστριες.Τις θεωρώ κόπιες, το παρακάνουν και ντύνονται σαν λατέρνες, δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια που να μου αρέσει

Πηγή φωτογραφιών: Stefanos Cotsilinis, Πέτρος Χόντος, Natassa Kost (petphoto.gr) και προσωπική συλλογή Τζούλιας Παπαδοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου