Παρασκευή, Αυγούστου 26, 2016

Μάνα Πετρούνια εναντίον δημοσιογράφων: Ο Μάρας έφυγε από την πίσω πόρτα και δεν του πήρατε συνέντευξη


Ζήτησε να στηριχθεί και να ενισχυθεί ο ερασιτεχνικός αθλητισμός - «Ο Λευτέρης σήμερα είναι Ολυμπιονίκης, αύριο μπορεί να μην είναι. Έφυγε και ο Βλάσσης Μάρας από την πίσω πόρτα, δήλωση δεν του πήρατε, ούτε και από την Μιλλούση, ούτε από κανέναν», είπε
Χαρούμενη για το παιδί της αλλά ταυτόχρονα και «θυμωμένη» με τους δημοσιογράφους εμφανίστηκε....
η μητέρα του Λευτέρη Πετρούνια στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών όπου έφτασε ο «χρυσός» Ολυμπιονίκης το μεσημέρι της Πέμπτης.


«Είμαι περήφανη για το παιδί μου και για όλους τους Έλληνες που πήγαν Ολυμπιάδα. Όλοι δώσανε το αίμα τους. Κάποιοι πήραν μετάλλιο κάποιοι δεν πήραν, ο Λευτέρης σήμερα είναι Ολυμπιονίκης αύριο μπορεί να μην είναι. Εσείς με αυτά εδώ (σ.σ. κάμερες και μικρόφωνα) θα κάνετε δεξιά και θα φύγετε και θα πάτε σε αυτόν που έχει κρεμασμένο το μετάλλιο δεν είναι έτσι», είπε χαρακτηριστικά η μητέρα του Λευτέρη Πετρούνια.


Ακόμη τόνισε: «Έχω θυμό μέσα μου και για να είμαι και πιο σαφής το πρόγραμμα της Μιλλούση δεν το έδειξε κανείς. Απαράδεκτο! Επειδή έπεσε; Απαράδεκτο! Έπρεπε να παρουσιάσετε όλους τους Έλληνες αθλητές».


Να σημειώσουμε πως η Βάσω Μιλλουση, που διατηρεί σχέση με τον «χρυσό» Ολυμπιονίκη δεν πέρασε στο τελικό αφού κάποιες αστάθειες που είχε στην δοκό ισορροπίας δεν της επέτρεψαν να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο των Ολυμπιακών του Ρίο.


Η μητέρα του Λευτέρη Πετρούνια τέλος αποκάλυψε πως ο γιος της δεν ήταν αγχωμένος πριν το αγώνα: «Ήταν τόσο χαλαρός που χαλάρωνα και εγώ».


Και κατέληξε λέγοντας: «Δεν είναι τίποτα τυχαίο, είναι αγώνας και δουλειά ετών. Είναι αθλητής που δουλεύει. Αυτή την ιστορία που έγραψε να την χρησιμοποιήσει καλά για τον εαυτό του και για τους υπόλοιπους συνανθρώπους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου