Τετάρτη, Απριλίου 26, 2017

#SurvivorGR: Η αποκάλυψη της Κολιδά: Δεν πήρα εγώ την απόφαση να φύγω (video)



«Δεν πήρα εγώ την απόφαση να φύγω!»: Σοκάρει η Ειρήνη Κολιδά μιλώντας για την κατάσταση της υγείας της: «Μου κόβεται η ανάσα από τον πόνο!» (Βίντεο)

Σε κυπριακή εκπομπή έδωσε συνέντευξη η Ειρήνη Κολιδά, επ’ αφορμή... του ταξιδιού της στη Μεγαλόνησο για τα βραβεία Madame Figaro, και οποία μίλησε για την εμπειρία της από το Survivor.


«Έχω παράπονο. Κάθε πρωί που ξυπνάω κάνω κάποια πράγματα για να δω αν μπορώ να επανέλθω, να τους πάρω τηλέφωνο και να τους πω «μπορώ να επιστρέψω, με θέλετε;» αλλά πρακτικά, δεν μπορώ ούτε να σκύψω ακόμη, μου κόβεται η ανάσα από τον πόνο, ούτε να τρέξω μπορώ.


Πρακτικά δεν θα μπορούσα να γυρίσω στο παιχνίδι. Και επειδή είμαι πεισματάρα, να γυρίσω και να μην είμαι ο εαυτός μου και να κάθομαι περιμένοντας μια υποτυπώδη ανάρρωση, δεν είναι κάτι που ταιριάζει στη φύση μου.

Ήμουν πιο σοβαρά από το Μάριο, τα πλευρά θέλουν πολύ χρόνο για να επουλωθούν, ακόμη κι αν νιώσεις ότι είναι καλά, μπορεί να ξανασπάσει και να γίνει χειρότερη ζημιά, οπότε πρέπει να είσαι προσεκτικός για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Είναι ψηλά τα πλευρά που έχω σπάσει, και μπορώ να κινηθώ πιο εύκολα, και παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας μου, δεν μπορώ να κάτσω σε ένα κρεβάτι, θα αρρωστήσω παραπάνω, από τη δεύτερη μέρα ζήτησα από το γιατρό να σηκωθώ. Αυτός μόλις με είδε, μου είπε ότι δεν μπορούσε να το πιστέψει!

Δεν πήρα εγώ την απόφαση να φύγω δυστυχώς. Την πήρε ο γιατρός την απόφαση, εγώ θα του έλεγα «βγάλε τα δύο τα πλευρά να μην πονάω να ξαναμπώ μέσα!» είπε χαρακτηριστικά.

«Θα μπορούσα απλά να είμαι στην παραλία και να μην αγωνίζομαι, αλλά δεν μπορούσα να διεκδικώ ένα έπαθλο, για το οποίο δεν πήγα κιόλας εγώ, δεν είναι κάτι που δεν αντιπροσωπεύει τον εαυτό μου» κατέληξε η πρώην παίκτρια του Survivor.

youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου