Πέμπτη, Απριλίου 27, 2017

Ιατροδικαστής για 16χρονο από τη Βάρδα: Αιτία θανάτου οι κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις





Πώς έγινε το περιστατικό

Στη Βουλγαρία θα γραφτεί ο επίλογος της τραγωδίας - Σπαραγμός από την μητέρα του .Στη Βουλγαρία θα γραφτεί ο επίλογος της τραγωδίας, που ζει τις τελευταίες ημέρες ....η οικογένεια του 16χρονου Βιολέτοφ Χρίστοσλαβ, που πέθανε στο Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, όταν μεταφέρθηκε εκεί από τον Πύργο ύστερα από σοβαρό τροχαίο που είχε το Μεγάλο Σάββατο.

Η μητέρα του, η οποία καταγγέλλει αδιαφορία των γιατρών στο νοσοκομείο Πύργου, θα μεταφέρει τη σορό του παιδιού της για να το θάψει στη γειτονική χώρα όπου κατάγονται.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή Ανδρέα Γκότση που μίλησε στο protothema.gr αιτία του θανάτου ήταν σοβαρές κακώσεις στο κεφάλι. «Eίδα πολλές κακώσεις κεφαλής και οι κακώσεις στον εγκέφαλο συνήθως έχουν απρόβλεπτη πορεία, όπως με τον άτυχο 16χρονο που πέθανε».

Η μητέρα του, βλέποντας το παιδί της να «σβήνει» μπροστά στα μάτια της, κατήγγειλε τους γιατρούς για εγκληματική αμέλεια που οδήγησε στο θάνατο τον μονάκριβο γιο της.

«Μου το σκότωσαν το παιδί μου. Φώναζε ο γιος μου και μου έλεγε «μαμά με πονάει πάρα πολύ το κεφάλι μου. Τους φώναζα βοηθήστε το παιδί μου και οι γιατροί στο νοσοκομείο του Πύργου δεν ενδιαφέρθηκαν γιατί είμαι Βουλγάρα και μου έλεγαν δεν έχει τίποτα το παιδί σου.

Στο νοσοκομείο, το βράδυ της Κυριακής είχαν έρθει οι φίλοι του να τον δουν και το παιδί έδειχνε να είναι καλά. Μόλις έφυγαν, οι γιατροί του έδωσαν ένα φάρμακο και από τότε το παιδί μου δεν ξύπνησε ποτέ. Τους ρωτούσα «γιατί δεν ξυπνάει» και αυτοί μου έλεγαν να τον αφήσω να κοιμηθεί», λέει με λυγμούς στο protothema.gr η Βιολέτα Χρίστοβα μητέρα του άτυχου αγοριού.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει το παιδί έπαθε ανακοπή και όταν το επανέφεραν, τότε αποφάσισαν ότι πρέπει να μεταφερθεί στην Πάτρα.

«Με έδιωξαν από το νοσοκομείο του Πύργου για την Πάτρα μόλις κατάλαβαν ότι το παιδί μου πεθαίνει. Εκεί οι γιατροί τον πρόσεξαν αλλά ήταν ήδη πολύ αργά. Αν δεν μας κρατούσαν τρεις μέρες στον Πύργο, το παιδί μου θα ήταν ζωντανό. Έχασα ένα παλικάρι 16 χρονών. Αυτό με κρατούσε στη ζωή και αυτοί μου το σκότωσαν», λέει η Βιολέτα Χρίστοβα που δηλώνει αποφασισμένη να κινηθεί νομικά κατά των γιατρών του Νοσοκομείου Πύργου.

Πώς έγινε το περιστατικό

Λίγο πριν την Ανάσταση, το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου 15 Απριλίου, ο άτυχος 16χρονος τραυματίστηκε σε τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε στην παλαιά Ε.Ο Πύργου – Πατρών, μεταξύ Βάρδας – Μανωλάδας. Το αυτοκίνητο, που οδηγούσε ο φίλος του, εξετράπη της πορείας του και τα δυο παιδιά τραυματίστηκαν. Ο οδηγός, μεταφέρθηκε στην Πάτρα, αφού ήταν βαριά τραυματισμένος, ενώ ο 16χρονος – σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται η μητέρα – από το Κέντρο Υγείας Βάρδας, όπου διακομίσθηκε αρχικά, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Πύργου. Εκεί, σύμφωνα με τη μητέρα, οι γιατροί δεν έδωσαν την δέουσα σημασία και δεν φρόντισαν όπως θα έπρεπε το γιο της.



Δείτε βίντεο: Μητέρα 16χρονου από τη Βάρδα: «Σκότωσαν το παιδί μου…»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου