Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2017

Η αδερφή του Ορέστη Τσανγκ είναι πραγματική #Survivor



Εκτός από όμορφη, η Μαρία-Τζον Χουά Τσανγκ είναι και πολυτάλαντη. Λίγο έλειψε να τη δούμε κι αυτή ν' αγωνίζεται στον Άγιο Δομίνικο.

Αν βλέπεις Survivor σίγουρα έχεις ακούσει για εκείνη. Όχι δεν είναι παίκτρια, αλλά έχει καταφέρει το τελευταίο διάστημα να τραβήξει το ενδιαφέρον εξαιτίας της συμμετοχής του αδερφού της, Ορέστη που τον βλέπουμε να αγωνίζεται με την ομάδα των 'Μαχητών' στο παιχνίδι. Ο λόγος για την Μαρία Τζον Χουά Τσανγκ που εκτός από κούκλα, όπως την έχουν χαρακτηρίσει σε δεκάδες δημοσιεύματα, είναι και πολυτάλαντη. Ας την αφήσουμε να μας συστηθεί όμως η ίδια καλύτερα.




"Είμαι 23 ετών και όπως φαντάζομαι θα ξέρετε γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, ενώ η καταγωγή μου είναι από την Κίνα.
Είμαι πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ και φέτος κάνω μεταπτυχιακό στην Ιατρική, Άθληση και Υγεία

Να και κάτι που δεν γνωρίζαμε για τη Μαρία, όπως συνηθίζουν να την φωνάζουν φίλοι και συγγενείς. Το δεύτερο όνομά της, το Τζον Χουά, που προέρχεται από την Κίνα δεν το χρησιμοποιεί συχνά. "Λες κ το ήξεραν οι γονείς μου ότι θα γίνω Ελληνίδα στο 100% και μου το έδωσαν για να μην το ξεχάσω", θα μου πει η ίδια γελώντας.

.


Ο αδερφός της είναι πρωταθλητής ιστιοπλοΐας. Και η Μαρία όμως δεν πάει πίσω στο κομμάτι του αθλητισμού "Ήμουν κολυμβήτρια χρόνια. Πρώην πρωταθλήτρια Ελλάδας, μέλος της Εθνικής ομάδας. Είχα και συμμετοχή στους Πανευρωπαϊκούς Αγώνες το 2009. Γενικά με τον αδερφό μου το είχαμε στο υγρό στοιχείο". Μια ματιά στις φωτογραφίες είναι αρκετή να μας πείσει ότι το 'έχει'.

Γιατί όμως το σταμάτησε; "Στην Ελλάδα για να ασχοληθεί κάποιος με τη κολύμβηση σοβαρά είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ειδικά όταν γίνεται παράλληλα με σπουδές. Έφτασα σ' ένα σημείο που είχα τη σχολή, την προπόνηση, ενώ ξεκίνησα να δουλεύω και ως προπονήτρια κολύμβησης στην τότε ομάδα μου. Έπρεπε να επιλέξω στην ουσία, ανάμεσα σε δουλειά, προπόνηση και σχολή. Οπότε φτάνεις σε ένα σημείο που ζυγίζεις τα πράγματα και βλέπεις το μέλλον σου. Την κολύμβηση την αγαπώ και την κάνω από τριών χρονών και συνεχίζω. Αλλά οι συνθήκες ειδικά στη Θεσσαλονίκη είναι δύσκολες, με το κλείσιμο των κολυμβητηρίων. Είναι μεγάλο το πρόβλημα".

".


Λίγο πιο πάνω είπαμε ότι η Μαρία είναι πολυτάλαντη. Και το εννοούμε. Έχει πάρει το πτυχίο της, κάνει μεταπτυχιακό, έχει διακρίσεις στην κολύμβηση, αλλά εργάζεται και στην οικογενειακή επιχείρηση.

"Έχω ασχοληθεί με διερμηνείες στα κινέζικα, ήμουν προπονήτρια κολύμβησης, αλλά αυτό το διάστημα ασχολούμαι κυρίως με την οικογενειακή μας επιχείρηση. Ειδικά τώρα που λείπει και ο αδερφός μου και έχει αφήσει ένα τεράστιο κενό. Ασχολούμαστε κατά κύριο λόγο με την εισαγωγή τουριστικών ειδών. Συνεργαζόμαστε με Αθήνα και Σαντορίνη". Και για να μην το ξεχάσω.
Τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει και pole dancing στο οποίο τα πηγαίνει περίφημα

Στον ελεύθερό της χρόνο κάνει βόλτες στη Θεσσαλονίκη και είναι φαν των ταξιδιών. Αλήθεια Μαρία, πώς τα προλαβαίνεις όλα;


;




Το πώς ήρθαν οι γονείς της Μαρίας και του Ορέστη από την Κίνα στη Θεσσαλονίκη είναι μεγάλη ιστορία. Ξεκινά στη δεκαετία του 1980. Η μητέρα τους, στέλεχος κρατικής υπηρεσίας της χώρας της, που ασχολούνταν με την προώθηση του κινεζικού εμπορίου στο εξωτερικό, μετανάστευσε για μόνιμη εγκατάσταση στη Θεσσαλονίκη. Είχε ταξιδέψει σε πολλές χώρες λόγω επαγγέλματος, είχε γνωρίσει πολλά μέρη, όμως η Θεσσαλονίκη ήταν ο τόπος που τη γοήτευσε. Μαζί πήγε και ο σύζυγός της, επίσης Κινέζος, γιατρός με ειδικότητα στις παραδοσιακές κινεζικές θεραπείες. Αφού ξεπέρασαν αρκετές γραφειοκρατικές δυσκολίες του ελληνικού κράτους, τελικά τα κατάφεραν και έφτιαξαν την ζωή τους εδώ. Τα παιδιά τους, τόσο ο Ορέστης όσο και η Μαρία είναι όπως δηλώνουν με χιούμορ '100% Έλληνες made in China'.

.





Το Survivor δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από την κουβέντα μας. Αλήθεια, πώς ήρθε η ιδέα στον αδερφός της να ξενιτευτεί στον Άγιο Δομίνικο και να ξεκινήσει τη δίαιτα με τις καρύδες; "Κοίτα πώς έγινε. Ήμουν στο σπίτι. έβλεπα τηλεόραση και περνάει μπροστά στην οθόνη μου ένα διαφημιστικό του Survivor. Το σκέφτομαι λίγο. Μετά ξαναπερνάει το ίδιο μήνυμα. Έλειπε ο αδερφός μου τότε. Με το που γυρνάει του λέω το τι ακριβώς είδα. Εν τω μεταξύ, όταν ήμασταν παιδιά βλέπαμε φανατικά Survivor. Του λέω την ιδέα και του πετάω ένα 'ψήνεσαι να πάμε;' O αδερφός μου έκανε αμέσως την αίτηση. Εγώ είχα και το μεταπτυχιακό και το σκεφτόμουν. Έκανα τελευταία στιγμή μια αίτηση, πήγα στα κάστινγκ, αλλά πήραν τον Ορέστη". Καλά, ποιοι κάνουν την επιλογή; Μα δεν βλέπουν τι χάνουν;

;


Την Μαρία πάντως δεν την πήρε από κάτω. Το αντίθετο μάλιστα. Φαίνεται πως το διασκεδάζει που εκείνη τον παρακολουθεί από τον καναπέ της χωρίς να πεινάει. "Όλα για ένα λόγο γίνονται. Ο αδερφός μου το είπε και το έκανε αμέσως. Δεν νομίζω ότι τον ζηλεύω γιατί τώρα τον βλέπω να πεινάει (γέλια). Μαζευόμαστε με τους κολλητούς και τους γονείς μας τρώμε, τον βλέπουμε και γελάμε.
Αυτός τρώει καρύδες και εγώ παραγγέλνω με παρέα πίτσες και πιτόγυρα

Του έχω ετοιμάσει κάτι selfies που τον δείχνει στην τηλεόραση να πεινάει και εγώ τρώω πιτόγυρα και πίτσες (γέλια)". Άτιμες γυναίκες. Κουράγιο Ορέστη σε καταλαβαίνουμε.




Πώς της φαίνεται όμως ο αδερφός της μέσα στο παιχνίδι; "Το χειρίζεται σωστά, βγάζει γέλιο. Εκεί που ζητούσε πιτόγυρο στην κάμερα ήταν αποθέωση. Όσοι τον ξέρουν είναι καλοφαγάς. Εγώ βλέπω πως από το τρίτο κιόλας επεισόδιο τα μάγουλά του έπεσαν, μισός έμεινε. Στις δοκιμασίες είναι πολύ δυνατός. Ήταν αθλητής βέβαια, οπότε σίγουρα περίμενα κάτι καλό από αυτόν. Παρόλα αυτά είναι καλύτερος απ' ό, τι πίστευα. Ψύχραιμος, ομαδικός φουλ, παθιάζεται και μέχρι τώρα έχει κάνει καλές επιλογές".




Μπορεί άραγε ο Ορέστης Τσανγκ να φτάσει μέχρι τελικό ή ακόμα και να κερδίσει το παιχνίδι; Τι πιστεύει η αδερφή του; "Αυτό θα φανεί. Παίζουν ρόλο πολλά πράγματα. Δεν εξαρτάται μόνο από τις δυνατότητές του, αλλά κι από τους συμπαίκτες του και τον κόσμο. Αυτό που βλέπω στα παιχνίδια ασυλίας τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά. Θα έρθει όμως κάποια στιγμή που δεν θα κερδίσει. Πιστεύω πάρα πολύ στον αδερφό μου. Και μέσα από τον αθλητισμό έχει μάθει, αυτό που θέλει να το κερδίζει. Αλλά τώρα δεν εξαρτάται μόνο από αυτόν. Είναι κι άλλοι παράγοντες. Δέχομαι καθημερινά πάρα πολλά μηνύματα υποστήριξης, ακόμα και αγνώστων. Χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό".

.


Για τους άλλους παίκτες τι έχει να πει η Μαρία; Ποιους έχει ξεχωρίσει από κάθε ομάδα; "Από τις γυναίκες στην ομάδα του Ορέστη έχω ξεχωρίσει τη Σάρα. Είναι δυναμική και μου αρέσει το στιλ της.
Από τους άνδρες μου αρέσει ο Κύπριος. Είναι αίλουρος, δεν υπάρχει

Από τους διάσημους; Ε, εντάξει ο Χανταμπάκης είναι πάρα πολύ καλός. Και ο Αγγελόπουλος που ήταν μέγα λάθος που τον έδιωξαν. Χαίρομαι που ο αδερφός μου δεν ήταν ένας από αυτούς που τον έστειλαν στην άλλη ομάδα".

.


Της ζήτησα όμως και ένα σχόλιο για τον παίκτη που έχει ακούσει τα περισσότερα στα social media όλο αυτό το διάστημα, τον Πάνο Αργιανίδη, τον μάνατζερ ράγκμπι. "Βλέπω διάφορα. Πραγματικά στεναχωριέμαι πάρα πολύ γιατί βλέπω διάφορα σχόλια. Εντάξει για τον αδερφό μου δεν έχω δει κάτι κακό. Αλλά στεναχωριέμαι όταν βλέπω αρνητικά σχόλια για παίκτες, από τη στιγμή κιόλας που δεν σου έχει κάνει κάτι προσωπικό ο άλλος. Το θέμα είναι ο τρόπος που θα το πεις".

.


Επειδή όμως η συζήτηση για το Survivor προκαλεί πείνα, είπαμε να κλείσουμε την κουβέντα με ερώτηση για φαγητό. Αν και η καταγωγή της είναι από την Κίνα η Μαρία σε αυτό τον τομέα δεν διαπραγματεύεται. "Η ελληνική κουζίνα δεν συγκρίνεται. Προτιμώ την ελληνική, από την κινεζική. Θέλω μουσακά, γεμιστά, τέτοια πράγματα". Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε. Δική μας η Μαρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου