Κυριακή, Φεβρουαρίου 26, 2017

Η νέα μόδα που κάνει πάταγο στην Αυστραλία: Βγάζουν σέλφι εντελώς γυμνοί στη φύση [εικόνες]



ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ VIRAL


Viral έχει γίνει ένας λογαριασμός στην Αυστραλίας, κάνοντας όλο και περισσότερους τουρίστες ή ντόπιους να βγάζουν φωτογραφία γυμνοί ...στην φύση.

Ο λογαριασμός Get Naked Australia έχει ήδη σχεδόν 90.000 ακόλουθους με τον δημιουργό του να ανεβάζει συνέχεια φωτογραφίες, όπου κανείς δεν φοράει ρούχα.



Ο Μπρένταν Τζόνς είναι εκείνος που έχει κάνει μόδα τις γυμνές φωτογραφίες στην φύση, καθώς για εκείνον είναι πλέον κάτι συνηθισμένο.



«Όταν πήγαινα πεζοπορία και έβρισκα ένα απομονωμένο μέρος, έβγαζα τα ρούχα μου για να απολαύσω τον ήλιο στο δέρμα μου. Δεν ξέρω γιατί, μου έβγαινα φυσικά αυτή η ανάγκη. Οι φίλοι μου και εγώ ξεκινήσαμε να βγάζουμε φωτογραφίες γυμνοί, με εκπληκτικά φυσικά τοπία στο φόντο και σκέφτηκα ότι πρέπει κάπου να συγκεντρώσω τις φωτογραφίες αυτές από τα ταξίδια μας. Η σελίδα στο Instagram γνώρισε αμέσως επιτυχία και πολλοί άρχισαν να στέλνουν δικές τους φωτογραφίες από διάφορα μέρη της Αυστραλίας και του κόσμου», δήλωσε ο Τζόνς σε συνέντευξή του στο Lonely Planet Travel News.



Μάλιστα, ο λογαριασμός του έχει γίνει τόσο viral που όλο και περισσότεροι άνθρωποι βγάζουν τις δικές τους nude φωτογραφίες στα δάση, δείχνοντας πως έτσι γίνονται ουσιαστικά ένα με το περιβάλλον.












Πηγή: Η νέα μόδα που κάνει πάταγο στην Αυστραλία: Βγάζουν σέλφι εντελώς γυμνοί στη φύση [εικόνες] | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/321240/i-nea-moda-poy-kanei-patago-stin-aystralia-vgazoyn-selfi-entelos-gymnoi-sti-fysi-eikones#ixzz4ZgNgrzLM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου