Κυριακή, Δεκεμβρίου 04, 2016

Δεν θα πιστεύετε πού και με ποιον έχει κάνει σ@ξ η Τζένιφερ Ανιστον [βίντεο]


Καλεσμένη στο σόου της Ellen DeGeneres ήταν η Tζένιφερ Ανιστον και έπαιξε ένα παιχνίδι με τίτλο «Το έχω κάνει ή δεν το έχω κάνει».

Η 47χρονη χολιγουντιανή σταρ δέχτηκε να απαντήσει σε κάποιες προσωπικές ερωτήσεις που δέχτηκε από την παρουσιάστρια, όπως το αν έχει κάνει ,,,
σεξ στο αεροπλάνο.

Τότε η Ανιστον σήκωσε το ταμπελάκι που έγραφε «Έχω κάνει».

Στη συνέχεια, η Ellen DeGeneres τη ρώτησε αν έχει κάνει σεξ μέσα στο πιλοτήριο. Εμφανώς αμήχανη, η Ανιστον σήκωσε και πάλι η ταμπέλα που έγραφε «Έχω κάνει».

«Τι; Έχεις κάνει σεξ με τον πιλότο;», ήταν η επόμενη ερώτηση της De Generes, με την απάντηση να είναι ίδια.

«Με τον δεύτερο πιλότο;», ρώτησε έκπληκτη η Αμερικανίδα παρουσιάστρια. «Έχω κάνει», απάντησε ξανά η Ανιστον, προκαλώντας γέλια ενθουσιασμού στο πλατό με την ειλικρίνειά της.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου