Τρίτη, Νοεμβρίου 29, 2016

Τι συγγένεια έχει ο Θ. Τζήμερος με τον Τσε Γκεβάρα;...


Αποκαλύψεις και σχόλια στο «Όλα» (BINTEO)

Ο Θάνος Τζήμερος  ενημέρωσε τον ελληνικό λαό ότι έχει συγγένεια με τον Τσε Γκεβάρα. Ω ναι. Καλά διαβάσετε.

Αν και...

το γενεαλογικό δέντρο που περιέγραψε με ανάρτησή του στο facebook, ήταν κάπως μπερδεμένο, μετά από σκληρό ρεπορτάζ το αποτέλεσμα δείχνει ότι ο Τσε και ο Τζήμερος είναι συμπεθέρια.

«Η γυναίκα τού Ερνέστο (σ.σ. του Γιου του Ερνέστο Τσε Γκεβάρα) είναι ξαδέλφη μου (οι παππούδες μας ήταν αδέλφια). Ζουν στην Αβάνα. Επομένως, τα παιδιά τους (έχουν δύο κόρες) είναι εγγονάκια του Τσε και ανίψια του γράφοντος. Η θεία μου, και… συμπεθέρα του Τσε, ζει στην Αθήνα».

Μάλιστα ο Θάνος έχει πάει στην Κούβα – μάλλον κάποιο Πάσχα για τις γιορτές – όπου και τον ξενάγησε φυσικά η ξαδέλφη του (Η γυναίκα του μικρού γιου του Τσε, ντε!).

«Σήμερα το βράδυ θα είμαι στον ANT1 στην εκπομπή του Θέμου. Λόγω Κούβας κάναμε μια κουβέντα (η εκπομπή βιντεοσκοπήθηκε το μεσημέρι) που θα σας φανεί εντελώς «κουφή» γι’ αυτό σας προϊδεάζω:

Ο Τσε Γκεβάρα έκανε 4 παιδιά: 2 αγόρια και 2 κορίτσια. Ο μικρότερος γιος του είναι ο Ερνέστο. Η γυναίκα τού Ερνέστο είναι ξαδέλφη μου (οι παππούδες μας ήταν αδέλφια). Ζουν στην Αβάνα. Επομένως, τα παιδιά τους (έχουν δύο κόρες) είναι εγγονάκια του Τσε και ανίψια του γράφοντος. Η θεία μου, και… συμπεθέρα του Τσε, ζει στην Αθήνα. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά είναι απλώς η αλήθεια. Δεν το είχα αναφέρει ποτέ δημοσίως, διότι είναι ιδιωτικό θέμα που δεν έχει την παραμικρή σχέση με την πολιτική μου δραστηριότητα. Απλώς έτυχε να το κουβεντιάσουμε με τον Θέμο, πριν τη βιντεοσκόπηση, μιλώντας για την Κούβα, (την οποία έχω επισκεφθεί, με ξεναγό την ξαδέλφη μου) και το ανέφερα από σπόντα. Του έκανε εντύπωση και το έβγαλε στον αέρα»...

altsantiri.gr


Θάνος Τζήμερος στο «Όλα»: Είμαι συμπέθερος με τον Τσε Γκεβάρα




Αποκάλυψε ότι μια ξαδέρφη του παντρεύτηκε ένα από τα παιδιά του Γκεβάρα - Υπέστην το αριστερίστικο κεφαλοκλείδωμα στο περιφερειακό συμβούλιο - Γιατί στήριξε Κυριάκο και όχι Άδωνι



Για την άγνωστη συγγενική του σχέση με τον Τσε Γκεβάρα μίλησε στο Όλα Ξεκόλλα ο Θάνος Τζήμερος αποκαλύπτοντας ότι είναι... συμπέθερος με τον Κουβανό επαναστάτη.

«Πριν από χρόνια μια ξαδέρφη μου που έκανε τηλεοπτικές παραγωγές και ήταν περιπετειώδης άνθρωπος βρέθηκε στην Κούβα και παντρεύτηκε τον τέταρτο γιο του Τσε Γκεβάρα. Ζουν έκτοτε στην Κούβα και έχουν δύο κορίτσια, το μεγαλύτερο εκ των οποίων είναι 14 ετών» είπε ο κ. Τζήμερος.

Μιλώντας, δε, για τον Τσε Γκεβάρα σε σχέση με τον Φιντέλ Κάστρο σχολίασε ότι «πρόφτασε να φύγει χωρίς να φορτωθεί με δικτατορία όπως ο Κάστρο».

«Επαναστάτης είσαι τον πρώτο χρόνο άντε και το δεύτερο, μετά γίνεσαι δικτάτορας» συμπλήρωσε με νόημα.

Αποκάλυψε, επίσης, ότι επισκέφθηκε την Κούβα για να δει τον τελευταίο σοσιαλιστικό παράδεισο. «Ζει στη δεκαετία του '50 και έρχονται με τις φωτογραφίες των γυναικών τους και στις προσφέρουν για 5 δολάρια» περιέγραψε τι έζησε στην Αβάνα προσθέτοντας ότι «το όνειρο των νέων ήταν να γίνουν αχθοφόροι στην Κούβα γιατί μόνο έτσι μπορούσες να έχεις παραπάνω χρήματα».

«Την ιστορία της Κούβας πολύ φοβάμαι ότι θα τη συζητάμε και στην Ελλάδα. Πώς, δηλαδή, ένα κράτος πλούσιο επιλέγει να ζήσει στη μιζέρια με την εξαίρεση της κομματικής νομεκλατούρας» σχολίασε ο επικεφαλής της Δημιουργίας Ξανά.


Ο Θάνος Τζήμερος αναφέρθηκε και στο σε βάρος του επεισόδιο από μέλη του ΠΑΜΕ κατά τη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Αττικής όταν κατέβασε μια αφίσα.

«Κατ' αρχήν εγώ είμαι εναντίον της ρύπανσης του δημόσιου χώρου γι αυτό κατέβασα τις αφίσες. Αυτό το κάνω πάντα, όχι μόνο στις πολιτικές αλλά και στις εμπορικές αφίσες» εξήγησε ο κ. Τζήμερος.

Περιγράφοντας τι συνέβη είπε ότι «αισθάνθηκα στο λαιμό μου ένα χέρι να με πνίγει. Ο Μανουσογιαννάκης που έρχεται πάντα με το στυλιάρι στο χέρι με είπε φασίστα γιατί κατά την αντίληψή του φασισμός είναι να λερώνεις το δημόσιο χώρο. Εγώ δεν έκανα τίποτα γιατί θεωρώ αναξιοπρεπές να ασχολούμαι με αυτούς τους ανθρώπους. Μετά πήγα στον πρόεδρο του περιφερειακού συμβουλίου που προέρχεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και ο οποίος μου είπε ότι "τον προκάλεσες επειδή κατέβασες τις αφίσες"».

«Δεν είναι σημερινό φρούτο η θεσμοποιημένη ανομία της αριστεράς και δη του ΚΚΕ» σχολίασε επίσης.

Δήλωσε, τέλος, ότι η Δημιουργία Ξανά στήριξε την εκλογή Κυριάκου και Άδωνι «αλλά δεν είμαστε ικανοποιημένοι από τη στρογγυλεμένη γλώσσα της ΝΔ» προσθέτοντας ότι «είναι καλύτερο για τη χώρα ότι εξελέγη ο Κυριάκος αντί του Μεϊμαράκη που εκπροσωπούσε τη λαϊκή δεξιά».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου